29 Kas 2010

bd halkla ilişkiler ve....ben

Yeni bir Halkla İlişkiler İletişim Platformu ile karşınızda bulunmak üzereyim :) üzereyim diyorum çünkü daha henüz işin başında tabiri caizse çekirdekleriyle oynuyorum. BD Halkla İlişkiler inşallah içerisinde bulunmuş olduğum zaman dilimini hemde ilerideki hayat yaşamım boyunca benimle birlikte gelmeye çalışacak bir hayat yoldaşım olmak üzere.Cenabı allah tamamına erdirir diye temenni ediyorum. Daha çok iletişim ve iletişim dilimlerinin Halkla İlişkiler ile bağlantısını daha doğrusu bağlantılarını, dilimin döndüğü, zamanınım el verdiği, araştırma ve projelerimin devamı ile ortaya çıkarmak istediğim güzel paylaşımlarımı paylaşacağım güzel bir site güzel bir halkla ilişkiler platformu oluşturmak ve bunları Halkla İlişkiler ortamında duyurmak istiyorum. Zaman birazcık zaman demiş sezan aksu bende zaman birazcık halkla ilişkiler diyorum...Gelelim görelim zaman ne söyler bize...

''http://bdhalklailiskiler.weebly.com/''

tıkla tıkla tıkla....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder